#EhYeke

Tuesday, August 9, 2011

eh? kau kan...jap eh? camner aku kenal kau?

....................

owh ya! kite kenal kat facester kan? kan? kan?
kau macam baik..aku agak je mase memula nak add tu..lepas add, dalam sebulan camtulah, pasal ape ntah aku start tegor kau? lupe..aku memang pelupe..




lepas tu, kite asyik errr...takdelah asyik, boleh kate jarang jugak, jarang tetegor..tapi aku rase rapat dengan kau..chatting? mane penah..lagipun segan siot nka chatting ngn kau..bukan aku ade citer bes-bes pun..hehe...

then, kebetulan aku nak pergi tengok ........ member aku..
aku ajak memeber aku yangg lain tengok sekali..sebab time tu pn member aku ade dekat situ...dah janji dengan die.. kebetulan kau ade..

kecik je dunia ni kan? bole jumpe kau..kau memang baik..aku je sesegan nak beborak dengan kau..aku pun dengan tindakan drastik, amik keputusan belanja kau..time tu makan ape ntah? makan kuih mini burger malaysia tu kan? (kemen panjang nama...) #EhYeke?

hehe,,,then, kau ade game..xde rezeki kan? takpelah..tapi aku tahu, kau lagi perform dari bebudak lain..hehe..

bes la dapat member baru..kau memang baik..baik sangat-sangat

cume...........

7 pesanan kepada aku:

Rean said...

cuma ape tu?hehe

Unknown said...

salam subuh...

insyaallah nanti alif buatkan doodle utk afeb..

Syahir Ramli said...

cume ape???adess..

Anonymous said...

cume?? ko hanya lah sebuah kerusi..hehe

Lelaki Ini said...

@iMBobo
tggguu~~

@alif ismail
thx alip!

@Syahir Ramli
hehe,,,

vendoline said...

nape tergantung tu
sja ya..
hehe hurmm

Lelaki Ini said...

@Edy Fee,
hehehe..

@L,
yeah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...