#PUASA

Monday, August 29, 2011

tiap tahun, macam bese sanak saudara yang lain konpem singgah rumah aku pada pose ke-2 akhir, takpun hari akhir pose tu sebabnye nak bukak sesama..yela, last day kan? nak bukak sesama awal-awal dulu, xde mase..

memang hiruk pikuk la keadaan dalam rumah tu, dengan segala macam perangai dari sikecik sampai lah ke tua bangka tak sedar diri dah tua tu..suara masing-masing macam nak berlawan kalau bercakap..bole kata, rumah aku dalam taman tu yang paling kecoh sekali!  satu perkataan, SYIOKKKKKKKKKK!

tapi tahun ni, takde lemang macam tahun sebelumnye..tak buat la..kalau buat tu, macam bole belagak sikit la kennsss..hahahahahahahahahhaha! ok cukop!

persiapan raye? ahhhhh! persetankan sume itu..sederhana sudah..baju raye? ade lah t-shirt ngn seluar sepasang..baju melayu? aku lebih selesa pakai jubah yang dah 5 tahun tuuu..sejukk..masuk angin..
nak pakai satu set baju melayu bersamping bagai tu? erkkk...minta maaf!

p/s: SELAMAT BERPUASA TERAKHIR..sedih pose dah nak habess..pffttt..

Oh! Tidak~~

3 pesanan kepada aku:

alif ismail said...

salam...

best ape pakai baju melayu siap bersamping...semart ape..

btw, selamat hari raye afeb..

maaf zahir batin..

afeb pilah said...

@alif ismail,
hehe,,,tukar angin..hehe..SELAMAT HARI RAYE JUGA!

Anonymous said...

awal yang baik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...