makan sampai mampos!

Saturday, August 13, 2011

"jom g semban"

"nak buat ape mak?"

"alang kau tu, die soh datang semban..lagipun mak nak beli barang2 almond london"

"tak pernah la bawak jauh-jauh..cane? ayah tinggal la?"

"nak buat camne, die keja tinggal la die..alah! bawak je..slow2.."

"20km/h,  ok x?"

"buleh, nia makan eh! *sambil tunjuk penumbuk*..baek den naik kuro2 yo... "

"garang eh pulak, ahaaha!"

dah beli sume barang-barang nak buat kuih raye tu, kitorang pun beli lauk-lauk kat bazar ampangan..boleh tahan ramai gak..dah lah hujan, hadoiiii~~
naseb baik laki kakak aku ade, malas aku nak bawak hujan-hujan ditambah lak dengan jam..

da buka tu, jalankan kewajipan, teros siap pegi tesco lak...akak aku nak usha baju rayo eh..
dah jumpe, tapi tak muat...hehe..sian..*bulan-bulan pose badan naek ke alang?*

tapi sebelom tu, akak aku nak layan mcD jap..amboi~~
tak kenyang-kenyang ke? hehe... aku? mestilah sapu gak! layan GCB beb! ahaha!
mc value lunch kan murah? so, rugi laaa x beli...hehe..

da layan mcD tu, bebeli barang kat tesco sesambil layan cold blog..*pecah perot*

p/s: hari makan sedunia..

Oh! Tidak~~






1 pesanan kepada aku:

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip servis motorsikal kupcai scooter

woooo apo yang ekau buek kat seromban tu.... wooo dorehhh gi tesco rupanya.... melantak MCD adoohhhhh... sodap jang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...