KESIAN PAKSU...

Friday, August 19, 2011

semalam online FB, tetibe chat Paksu ter-pop out...

"asu esok masok Columbia..pukol 4 kene ade kat sane"

"huh?! perghhh! bes giler! bulan-bulan pose ni pun nak melancong jugak ke?", berkata aku dalam hati..

dengan sepantas kilat, aku berlari ke bawah membawakan berita yang cam best tu dekat famili aku.

diorang pun macam...

"perghh! besstttt gilerrrrrrr!"

"nak something!!!!!!"

"nak ikottttttttt!"

"nak kirimmmmmmmmmm!"


aku pun dari bawah tu, berlari sepantas kilat ke atas memasuki bilik aku seraya itu terpaku, diam sejuta bahasa. tak tahu nak buat memek muke macam mane selepas membaca ayat yang Paksu aku taip kat chat box die..

"pukol 4 tu dah start bedah."

aku baru teringat yang Paksu aku kena batu karang..terok jugaklah..

tapi.....

bedah kejadahnye sampai ke Columbia sane? Malaysia ni tak cukup alat ke nak wat proses tu?


lepas aku bagitau hal yang sebenar kat famili aku,
diorang pun macam.....

"laaaaaaaaaa! yeke? Spital Columbia kat seremban tu kot? ape daaaaa kau!"

"hehe.."


p/s: lain kali siasat sesuatu berita itu, sebelom sampaikan pada orang lain..Harap Paksu selamat..

Oh! Tidak~~

6 pesanan kepada aku:

Rean said...

hahaha lawak entry ni bro.. aku pun tak tahu kt msia ni ade hospital tu hehe

Lelaki Ini said...

@iMBobo,
kt seremban negeri sembilan..hehe..

Umie Nadhirah said...

style siot nama hospital tu HAHAHA.

Lelaki Ini said...

@Umie Artoqiemie,
kan? haha!

TUKANG TULIS said...

tu larr..
gedik sangat kan??
ekekeke..
kan dah sogan..

Lelaki Ini said...

@SuperHuman,
biaaaaa laaaaa! ahahah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...