bayar cepat!!!

Tuesday, August 2, 2011

"woi! kau songlap duet den an?"
"mano ado bai..bilo lak?"
"eh, buek-buek lupo lak kau an, malam tu..ingat?"
"cubo cito perkaro yang sbonar eh"
"duet topap den la.."
"owh..a ah..lupo..plizz forgive me.."

hehe..aku ni memang pelupe sikit..sikit? pfftt..adik-beradik aku memang dikurniakan dengan keupayaan lupa secara cepat..
memang dulu aku teringin untuk mempunyai kuase superhero, sekarang aku dah dapat..bukan dapat, diwarisi..hebat kan? pftt..

teringat kat satu sabda ni:-
Sabda Rasulullah s.a.w yang maksudnya:” Berhati-hatilah kamu dalam berhutang, sesungguhnya hutang itu mendatangkan kerisauan di malam hari dan menyebabkan 
kehinaan di siang hari.” Riwayat al-Baihaqi

*patut la aku x tenteram 1 ke 2 hari ni..

Oh! Tidak~~

3 pesanan kepada aku:

aleen aiden said...

same jugak.jenis cepat lupe.tp takat nih rasenye xlupe diri lg.hi3

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
firestartingautomobil.blogspot.com
bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip periksa kerosakan san servis radiator

Pinjam sonang bayooorr tu lupooo plakkk bila masa aku utang ngan ko...

afeb pilah said...

aleen aiden,
hehe..bgs..

Afzainizam,
ahahaha!XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...