sesaja tunggu...

Tuesday, August 9, 2011

terasa nak susahkan diri aku..walau aku tahu, esok adalah hari penting..hari esok memang penting untuk aku hadapi segalanya..

saja aku tunggu..sebab aku tahu kau 'mungkin' atau 'tak lansung' akan muncul..kalau 'mungkin', maksudnye, berbaloi la penantian aku ni TAPI kalau 'tak lansung' hampehhhh!

tapi sebelom ni, aku ushar-ushar tetengok kau ade time-time macam ni, tu yang aku tunggu tu..kau tahu sebab die? sebab kalau dapat lihat kehadiran kau saja, hati aku senang tahu..
walaupun aku tahu kau tak akan perasan kelibat mahupun bau aku..*aku waangi okeh*

takpe lah, macam sebelum ni pon, aku selalu kene camtu gak..dah rase macam tak kesah dah diperlakukan sebegini..ceewah! menyampah! ahahaha!

1 pesanan kepada aku:

Anonymous said...

alolo... ape hari penting tu ??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...