ATOK!

Monday, January 31, 2011

sigh~~
sedih, kesian, marah, nak lempang sume ade dalam hati aku.
ondaway jalan nak pegi seremban tadi, lalu depan rumah sorang atok ni. umah die memanglah tersangat uzurnya.
kesian die.

kan sekarang musim hujan. dekat tempat aku ni pulak, tak nak berhenti lansung. hujan teros meneros. menakutkan jiwa dan ragaku. eeee~~

sian kat ruamh atok tu. naik air sampai tangga rumah die. dah macam rumah atok tu jadi pulau HAWAII pula.
sian sangat-sangat.
kalau letak jerung lah dekat situ, boleh hidup kot?
hurmmm...

balik tadi, air still tak surut-surut. tak tahu lah ape nak jadi dekat atok tu sekarang.
kebajikan masyarakat tempat aku tak buat keje kah? tak tahu nak salahkan sape. huh?! salahkan aku? hey, aku pun orang tanggung. sape? la... mak bapak aku la. hehe.XD

apelah naseb orang tue tu?
nak tengok die esok lah.

2 pesanan kepada aku:

SuperHuman said...

jom kita gi sane nak??
kalau bukan kita sapa lagi??

af3b_p!LaH said...

ya ya..
mari bantu atok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...