PAYUNG HUJAN SAJAK

Sunday, January 30, 2011




 oh!
sangat dingin
saat berganti-ganti
minit pun berganti gak

kehadiranmu
sering ku persoalkan dengan...
bila lah kau nak blah? (jahat ek kau)

namun
bila kau tiada disisi
aku mula gelisah
hati mula gelora
badan menjadi lemah (wuih ai! jiwang eh!)

oh! tidak~~
kemana kau pergi?
mengapa saat diperlukan
kau tiada didepan mata (tadi tak ghoma..)

yess!!
sekarang kau ade dekat disisi
menemani aku dikala ku memerlukanmu (jiwang lagi..)

jap-jap
tapi kan?
agak-agak lah? bile kau nak blah! (tak baik ko ckp cmtu. jahat lah kau ni!)
sejuk sangat ni..
sudah-sudah lah tu.
esok-esok lah pulak ye HUJAN

p/s:- gambar tu tak bermaksud ape-ape. bukan juga band hujan berkolaborasi dengan aku untuk cipta sajak ni. saje-saje taruk. kasi gempak! (gempak ke? hurmm..)



2 pesanan kepada aku:

SuperHuman said...

pehh..
dah jadik sasterawan dah ha..

af3b_p!LaH said...

haha!
ok tak aku sajak?
boleh kalah kan paen?
kah3!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...