PASSION " SESUATU " DAN MOOD

Saturday, January 29, 2011

selamat pagi!
owh! pagi yang membosankan. eh kau ni? time banyak keje membebel saja. time tak ade keje, pon membebel gak.
ahaha! macam mak nenek! ahahaha!
hey! diam lah kau! suka hati atok aku la! hahahahahahaha!

hahahaahha! (sambung gelak dan teros gelak sampai lupe, aku tengah tulis entri..)

ok2. enough! shhhh.... diam. fuhh~~
letih gelak. haih! dah lame tak gelak macam ni. kalau tak tu, muke sume serius-mius. fokus dengan esemen masing-masing. boleh kate, kalau tenung laptop tu, macam nak retak dah screen laptop tu. haha! macam2 lah!

hari ini, bermulalah hari untuk aku berlunjur segala tok nenek yang boleh dilunjur. rehat-rehatkan otak sume. malas nak pikir pasal study lagi. but just for a moment la!
sebab, aku harus prepare for the next incoming test!
OMG! aku harus study ni! tak bole memain lagi!

takpe, for today, aku nak rehat untuk satu hari ni! esok lusa tulat, baru pikir lah pasal test!
haha!
relax! nak buat sesuatu tu, mesti ade mood and passion. kalau tak, tak jadi lah sesuatu tersebut.
jadi haruslah ade both thing ni!

whatever apepon (macam lect aku punye ayat..) nak amik mood and passion tu, janganlah lame sangat sampai sesuatu tersebut tertangguh dek non oi! haha!
nanti haruslah kau sume orang ni dimarahi, ditolak markah, dibebel, diberi " kasih sayang " gune tangan, diberi " pujian " halus (ini paling akuh tak tahan! oh tidak~~) dan segala tok nenek " di " lagi lah!
haha!

orite!
akuh nak pergi menghabeskan mase aku ni dengan rehat rehat rehat dan rehat lagi!
bubaiboibah!XD

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...