membebel saja kau ni..

Tuesday, January 11, 2011

malam ni tak ade bende yang mahu dibebelkan sangat sebab tak ade bende menarik pon malam ni. cume terasa nak menulis je.

hari ini:-

1. bad luck giler sebab bangun lambat. kelas pukul 8 tapi sampai pukul 830. oklah tu kan walaupun lambat. at least aku pegi jugak kelas. dapat pula budak-budak bilik yang mandi macam seabad tak mandi. adoyai. sampai-sampai je, bukak bilik kuliah, tak ade orang. text orang, diorang cakap kelas cancel. damn! bukan nak bagi tau awal-awal. menyirap! (tapi hepi..)

2. ondaway nak balik hostel, tengok langit. alamak! janganlah masa macam ni pula. sampai traffic light, rauuuu! turun dengan lebatnya. saye hepi sekali! habeslah kuyup kuyip baju aku.

3. rase lapar la pula. berhenti dekat kedai mamak, beli rojak singapore feveret. direkemen oleh membe. saje mahu try sedap ke tak. mahu beli lebih untuk roomate. duet pula tak izinkan. takpelah, beli juga. sikit same sikit (walaupun perut tak puas makan..)

4. sambung kelas pukul 2-6 petang. huh?! mahunye tak ngantok. sume lecturer cakap, sume aku iyakan (tersengguk-sengguk..) balik solat teros tido sebentar.

5. magrib member kejut mandi then pegi makan. jumpe pula sweet couple kelas kami. owh~
wajib dikacau. kah3! (jahat lah kau ni..) lepas makan, azam mahu setadi.

6. namun, azam hanya jadi asam, setadi kemana aku pun entah mane hilang. hehe.

ermm... sudahlah, esok kelas pukul 8 lagi. tidolah! tak mahu lambat lagi. aku nak mandi awal pula esok. hehe. nite olz!

9 pesanan kepada aku:

SuperHuman said...

terbaik lah abang afeb!!!!

ARC™ said...

good luck for the next class...awal tahun kena start semangat baru. kelas aku xmula lg :P

af3b_p!LaH said...

SUPER,
aku mmg terbaik..thx..hahaha!!XD

ARC,
yeah!!!! thx weh!

syAzAnA said...

eh, bnyaknya cabaran. gud luck yerr!

PEACE!

weee~

ARC™ said...

welcome :)

af3b_p!LaH said...

SYAZANA,
hah..tu la...

ARC,
hehe..=)

Amy Syaquena said...

Good Luck ok!

kicap said...

hahaahahhaa..
tudia KATY bngun lmbt nooO :P
afeb mkn sorg x ajak!

af3b_p!LaH said...

KICAP,
weh jantan! hahaha! siot kau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...