LETIH SANGAT KER?!

Monday, January 31, 2011

fuhh~~
keletihan yang melampau! ok sebenarnya tak adelah letih benar.
biasa-biasa saja.

bangun pagi, mak aku dah order kat aku suruh cat kat belakang rumah tu.
"hey! cuti-cuti ni membutakan mata saja kau ini. pergilah cat belakang rumah itu", gitu mak aku cakap.

aku pun apa lagi. tanpe fikir, teros buat. SAYA YANG MENURUT PERINTAH!



dah selesai dah! tunjuk sket je, nak tengok sile datang rumah.
kombinasi hijau dan putih cream. i like!

huh! dah habes cat mesti, cat tangan lak! hehe..XD


 barang-barang yang diperlukan!


 excident ketika mengecat! berdarah-darah! terok!
tak ade lah, cat minyak untuk pintu tu tumpah! konpem mak aku mengamuk, matila~~


 eh!? ni tangan mane pulak ni? yang tadi tu..?!
owh! ni sebelah kanan, lupe pula tangan ade dua. hehe..XD



 ok! ini pintu belakang rumah. just tacap-tacap kasi nampak baru saje. hehe..XD


haish! semangat sangat sampai jari kaki pun nak cat ke?
adoyai!

huh! tak ade lah penat sangat! bukan cat sebuah rumah pun. belakang rumah saje. hehe..XD
then, kemas-kemas sikit. sapu-sapu ape yang patut.
oh oh, terima kasih tak terhingga kepada PAKCIK minyak gas yang juga membantu dalam membersihkan kembali diri aku yang dilumuri cat tuh!
thx PAKCIK!
tak sempat nak snap gambar dengan pakcik tuh! ishhh...

ok! sambung main DOTA!
oh! tidak~~

6 pesanan kepada aku:

SuperHuman said...

betulkah ini abg afeb??

af3b_p!LaH said...

hoi!
kau igt aku pemalas sgt kah?
ahahahahaaha!XD
betul la itu aku.

kicap said...

hahahahha
tgn afeb gemuk!
gnaz mengecat.'haha
lwk2
kiut toi

af3b_p!LaH said...

KICAP,
tgn aku tough la!
hahaha!

echidna mundo said...

1 TANGAN je ko tunjuk??
kedekut betol... :P

af3b_p!LaH said...

ECHIDNA,
siot.
aku xde kepak.
lalala~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...