BANYAK LAGI!

Tuesday, January 25, 2011

hurmm..banyak sangat lah keja. tak mampu sudah otak aku memikirkannya. tak bermaya jari jemari aku untuk melakar, menaip dan menulisnya. oh tidak~~

tinggalkan korang sume kejap lah! haha! padan muke! sapa suruh banyak sangat! tinggal korang sume sorang-sorang.
haih! lebih baik aku intip rumah rakan-rakan blogger aku. paling tidak pun, boleh release tensen akuh ni! haha!

ondaway nak mengintip tu, bacelah blog-blog yang power-power tu. wow! terkesima dengan diorang sume! sungguh menarik isi yang dibentangkan. sungguh indah rumah blog mereka. santek sangat-sangat. aku?
oh tidak~~

banyak lagi yang harus kau belajar. banyak lagi yang harus kau tahu. ilmu blog ni bak kate sorang blogger ni, tak pernah habes! ermmm.. ea?
entahlah!

kire blogging ni, ilmu tuhan jugak kan? so, ilmu tuhan tu banyak. tak pernah habes. manusia pun tak mampu nak belajar sume. kalau sume diorang belajar, huh!
jadi gile lah jawabnye.
akuh tak sanggup~~

jadi, aku harus tingkatkan ilmu blogging aku ni lagi. nak cube jadi sekreatif yang mungkin dalam menghasilkan karya.
namun...
mampukah aku~~
percaya pada diri, itu prinsip diri.
harus ada pada diri sendiri
kalau tidak, tak jadi.

tapi, bukan nak kejar glamour ok? no no no...
cume nak kongsi ilmu bersama-sama. kan seronok bunyinye tu kan? haha!
ok. yang penting.
jadi diri sendiri lagi bagos~

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...