TIME ITU GOLD!

Thursday, January 27, 2011

alhamdulillah!
siap sikit keja-keja aku! tak ada lah rase tensen yang teramat macam petang tadi.
walaupun ada perasaan sedikit ketidak puasan didalam hatiku ini.
namun, aku harungi jua (ceeewahh!)

oh ya! bile syok dok buat keje yang menggunung mengalahkan EVEREST tingginye, rase lapar lah pulak! adoi!

weh! jom gerak ABRA (kedai mamak berdekatan hostel akuh..)
lapar pulak perot aku ni! yela, dengan keje yang melambak (sape suruh malas..)
tambah pula hujan. heh! pekena roti dengan teh tarik (tapi minum ais kosong je..) masyuk ni!
hehe..

ok! sat lagi kitorang turun.

........................ (tunggu dengan penuh kesabaran)

wei! cepatlah! dekat setangah jam tunggu. macam nak pegi dating la pulak lamanye bersiap. sengal!
time SOLAT tak nak pula wangi-wangi. pakai lawa-lawa. nak pergi makan je pun. haddoiyai!

itulah manusia. dengan pencipta sendiri tak mahu malu. tapi dengan orang laen malu-malu tenuk! piirahhh!
oh tidak~~

chhhooowwwww!!!!

1 pesanan kepada aku:

SuperHuman said...

cara nak pakai benda tuh camnih...
highlight perkataan yang nak dicancelkan..
pastu tekan strike through..(simbol kat sebelah kanan simbol underline)..
selamat mencoba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...