WHAT A RELIEVED!

Saturday, January 22, 2011

oh yess~~
baru lah dapat berlunjur segala mak nenek yang boleh dilunjurkan. letih tidak terkira rasanya tatkala disurruh kawad ditengah panas mentari yang terik lagi menerikkannya pun hadoi (nada johan..)

haha. tadi kate balik teros nak tido, tapi sempat pula nak buat entri. yela, da penat-penat macam ni, tak boleh tido pula rasenya. member seperjuangan yang lain dah nyenyak dibuai mimpi petang (mimpi ape lah tu ek? hehe..)

baik pulak si sarjen ni. dapat balik awal! agaknya, die pun penat kot? haha. norma kehidupan. manusia kalau dah buat kerja yang gune tenaga, mestilah penat. kan? kalau tido pun boleh penat, inikan kawad dekat tengah panas. mampus tak layan~~

ermm.. takpelah, aku malas nak tidolah petang-petang cenggini. mewarisi kepapaan tau. nak miskin ke? akuh tak relaa~~

petang ni cadang nak ber-JOGGING bersama teman-teman (banyak tak stamina aku? haha..) lemak-lemak akuh ni, dah saturated dah. mase untuk men-cair-kannya. oh! pompuanzz diluar sane, kalau nak cari jantan, cari macam saya. kuat stamina. wow! haha!!
ok, bacaan untuk manusia yang matang saje. budak-budak, tunggu besar baru bace. hehe.
chow cin cau!

2 pesanan kepada aku:

...azuwin najihah... said...

makan je Afeb yg "kurus" nie.haha :D

af3b_p!LaH said...

haha!
hey, budak2 tggu besar baru bole bace lah!
ahahaha!!!XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...