MARI SINI! BARANG BAEEEK PUNYA!

Sunday, January 30, 2011

hey guys!
cepat2! sini2! aku nak bagitau sesuatu ni.
ye! betol. bende ni menarik la. x caye? macam mane kau nak percaya kalau tak dengar aku citer dulu.
"yela2..ce cite ce cite..", kate seorang mamat ni.
heh! kau ingat kau dalam filem MAK LIMAH ke? sengal!

eh makcik? saya panggil "GUYS" tau. yang makcik ni sebok-sebok kenapa? sejak bile jadi pengkid?

mak cik tu kemudian mengeluarkan revolver zaman koboinya.

eh? hehe. makcik harini comel sangat. berkain batik lepas ber-BEG-kan bakul pasar pink. tak ape lah. dengar sajelah. tak "kesah" pon (sempat menganjing makcik tu walaupun nyawa dihujung tanduk..)

"la. makcik baru je nak blah. dah kau panggil balik", kata makcik tu sambil menggaru-garu bontot.

huh?! yang kat tangan tu? nak tembak tupai ke?

"bukan lah. ini pistol mainan. anak makcik tempah tadi. untuk die lah ni.", balas makcik tu dengan muke selamba.

and i was just like tuutttt..........(penulis mencarut + terdiam + tak tahu ape lagi emosi = ditipu oleh makcik berbakul)

ok. lantaklah pasal citer makcik tadi. aku nak bagitau korang satu ni. bende ni bagus gak lah untuk blogger-blogger yang flap TOP meleTOP!
nak tahu lebih lanjut sile tengok MAMAT ni.

ok itu saja. bubaibah!

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...