LECTURE MOTOR DAN CENDOL..

Tuesday, January 25, 2011

waktu sekarang 7.40 malam.

wah!
fetang yang amat memeningkan. walaupun pagi tadi tak ade kelas, tapi fetang tadi ade. adoi!
malas lah kelas time matahari atas kepala ni. yela, ngantok satu hal. panas lagi. sudahlah bilik kuliah tadi tak ade air-cond. lagilah baran aku dibuatnya! oh tidak~~

tapi, lect tadi dengan cik irma. oh! silap, PUAN. sudah kawen (melepas aku..)
agak comel. suke tengok die senyum. bile die senyum saje, teros bilik kuliah yang panas macam dalam microwave tadi jadi sedingin everest. COOL!!!! haha. hang jangan nak menggatai na! bini oghang nuh! haha.

tak ade lah! gurau-gurau saja. tak kan lah minat dekat guru sendiri (kalau lah dapat bakal bini macam beliao..)
sedang aku tumpukan sepenuh jiwa dan raga aku terhadap lecture yang diberi, prot prot prot...
perot saye mengalunkan lagu ADAM LAMBERT. " and if i had you...llalalala~~" gitu!
ah doh mak ai! lapar la pulakss. walau apa pun halangan. niat harus ku luruskan di paksi yang benar. belajar niat kerana ALLAH! itu amat penting.

habes je kelas, vrooommmmmmm!!!! aku membawa motorku sepantas yang mungkin (kura-kura pun bole kejar...) demi mendapatkan cendol kegemaranku!
cendol sayang! i datang ni!
haha!XD

okeyh! chow!

0 pesanan kepada aku:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...